Sandalshopping

2015-05-25 16:15:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej. Idag har jag varit ledig från jobbet och varit med Max i skolan. Det var roligt och han har varit så spänd och glad inför att jag skulle följa med. Efter att vi avslutat skoldagen kl. 13 så hämtade vi Ebba och åkte till Kavat outleten som vi bor nära. De har utförsäljning pga ombyggnation så det passade bra med tanke på att Ebba behöver sandaler. Ett par beiga blev det. Jag drogs till rosa först med insåg ganska snabbt att beiga är mer praktiskt då det matchar till allt. Idag önskade jag att jag skulle ha möjlighet att spendera mer pengar där så vi kunde köpa på oss skor i kommande storlekar men ni kan ju själva räkna ut att när man har vabbat 45 dagar sen i september och det dras rum 1000:- från lönen per dag så finns det inte så mycket att spendera. Visserligen har vi ju fått pengar från försäkringskassan men det motsvarar ju inte alls de summorna. Nåja några skoshoppingpengar finns knappt så det blev sandalerna och sen ett par vattentäta sportskor i storleken över de hon har nu. Då har vi till hösten. Skulle gärna spanat på skor till mig själv också.
 
Nu vill hon inte ta av sandalerna
 

Nu borde jag ta hand om oredan här hemma.....
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback