Jag skäms

2015-05-17 21:16:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 Gokväll. Om igår var en härlig dag så har idag varit en ganska tråkig dag men den har fyllt sin funktion eller vad jag ska säga. Klädkammaren är rensad o ren och dessutom även några rum till som liksom hängde med på köpet eftersom klädkammarens innehåll delade med sig av skräpet.
 
Skäms för bilden! Men det blev bra till slut och projektet tog mig 7.5 timmar att genomföra .... puh.... Klädkammaren är ganska stor. Hela är ej med på bilden men det var lika stökigt överallt.
 
Före
 
 
Efter
 

Nu laddar laddar jag inför ny vecka. Känner av lite halsont och Ebba är lite småsnorig. Marcus har ont i nacken och tandvärk. Tjohooo vad vi är laddade inför måndag ;)
 
fyra veckor till semester.... fyra veckor till semester.... fyra veckor till semester.....
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback