Hej måndag ♥

2015-05-04 08:44:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ebbis bebbis för några veckor sen
 
 
Gomorron måndag och ny vecka. Å fy så trött jag är. Har sovit bra i tre nätter nu men är helt sänkt. Pollenallergin har slagit till ordentligt skulle jag tro. Kliar i ögonen också så dags att börja använda ögondroppar. Allergitabletter har jag redan använt i över en månad.
 
Helgen avslutades i alla fall på bästa sätt igår med dejt med mannen framför några avsnitt med Vänner på teven och resterna från fredagsmyset att äta.
 
Nu hoppas jag att min kropp kan rycka upp sig lite och orka med arbetsdagen. Max är redan lämnad på skolan och strax ska jag och Ebba åka.
 
Ha en härlig dag ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback