Vill inte gå in

2015-03-08 17:44:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Denna helg började på bästa sätt i fredags med att jag slutade tidigt. Max kompis A följde med oss hem och A´s mamma och lillasyster kom också hit och vi åt mellis tillsammans och barnen lekte både inne och ute. Även Max kompis S kom. Efter att de gått hem så ville inte barnen gå in så det blev att vi var ute totalt i 2,5 timme. Härlig start på helgen. Blev utelek igår också då med barnens kusiner som var på besök. Lek i lekpark och sen fika hos Marcus föräldrar. Igår var jag även på bytardag. Vilken lycka att fynda fina och billiga kläder till barnen.
 
Idag har temperaturen ute visat 10 grader och solen sken men gick i moln på eftermiddan. Vi har ätit god mat hos mina föräldrar. Nu har vi landat hemma och jag är supertrött..... Barnen har som vanligt vaknat tidigt i helgen....
 
 
Det blev en snabbresumé från denna helgen. Ja just det.... sen så har vi haft chipsfri helg. Ett försök att blir lite nyttigare!
 




Kommentarer
Emma

Härligt med så mycket utelek. Jag fick nöja mej med 45 min i solen på balkongen på det här stället idag...

2015-03-08  /  21:01:19  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback