Sunny sunday

2015-03-15 09:58:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej soliga söndag. När jag vaknade imorse ville jag inte gå upp. Kände mig allmänt misspepp och slut. Kände likadant igår. Skönt då med lugn helg utan några direkta planer. Men känner ni också igen att man när man väl har det lugn och oplanerat då får man nån form av prestationsångest för att man inte gör nåt vettigt?! Jag tänker på alla måsten som man borde ta tag i. Men med två barn som tar väldigt mycket av ens uppmärksamhet och tid så finns ingen riktig initiativförmåga till att tag i nåt annat. Jag får helt enkelt träna på att tycka det är okej att göra ingenting. Ingenting är ju i själva verket ganska mycket ändå...för jag har knappt suttit ner sen helgen började.....
 
Idag ska vi ut i solen. Trist nog är det ganska kall temperatur men hoppas den stiger lite mer idag än igår.
 
 
Vi tog en tur till Bra och begagnat igår och jag blev glad över dessa två som köp. Den till höger har jag redan börjat i.
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback