Snart når vi målet

2015-03-12 22:19:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har precis avslutat ett sovmaraton i soffan både Marcus och jag. Denna vecka har bjudit på många tidiga morgnar. Imorse när jag och barnen skulle kunnat sova till 7 så vaknade de 5.30. Det blir långa dagar när man går upp tidigt. Det ska bli väldigt skönt att krypa ner i sängen nu och jag misstänker att jag kommer att somna ungefär samtidigt som huvudet når kudden.
 
Imorn når vi målet. Fredag. Skönt och efterlängtat efter en vecka med lite sömn, mycket att fundera kring på jobbet och kvällar iväg på annat. Men också en hel del fina stunder både på jobb och hemma. Bland annat igåreftermiddag när solen strålade och jag kunde sitta ute och dricka en Latte Machiatto i trädgården medan barnen lekte i sandlådan. Veckan då våren kom.
 
Sov gott.....
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback