Påsklov

2015-03-31 14:26:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 Hej! Blev visst en bloggfri vecka. Ebbas feber var borta i fredagsmorse och jag kunde därmed genomföra helgens roliga arbete med bytardagen. Många fynd rikare blev jag.... och inte så många kronor fattigare med tanke på att jag sålde en del också.
 
Nu har barnen och jag påsklov. Känns som ett väldigt skönt beslut. Igår var vi till biblioteket och pysslade och sen hemmamys resten av dagen. Idag har vi varit ute och grejat i rabatten på förmiddan och nu leker Max och hans kompis A brandmän och springer runt i tomtekläder och brandmanshjälmar. Vi ska strax gå till lekparken.
 
Ja ganska lugn tillvaro fast ändå stressig med alla vardagsbestyr och de där leksakerna som dras runt i hela huset.... gaaaaahhhh. Sen så är båda barnen lite snoriga och Ebba har hosta. Men hoppas på att det inte blir värre.
 
Den busiga 2-åringen
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback