Möhippa

2015-03-22 21:42:36 ,  
Ja då var helgen slut. Marcus och jag hade tänkt se några Vänneravsnitt men efter att båda somnat tio minuter in i första avsnittet så fick vi kl. 21.10 ta beslutet att helt enkelt gå och lägga oss. 

Och äntligen funkar det att lägga upp bilder från bloggappen. Den funktionen har inte samarbetat på bra länge nu. Med andra ord kanske det kan bli lite mer aktivt här nu. 

Igår var jag iväg till Stockholm hela dagen på möhippa för en av mina närnaste vänner som gifter sig om tre veckor. Brunch, cupcakesfrossa, uppdrag på stan mm. Jag fick dock ge mig av när de skulle ut o äta pga att det ej gick något senare tåg hem. Men en sushi på centralen hann jag med innan avgång. 

Idag har mest varit en trööööött dag. Hoppas nu på många timmars sömn inatt så jag kan ta mig igenom kommande vecka. 

Kram





Kommentarer
Karolina

Kul att ses och ses igen om tre veckor!

2015-03-23  /  10:35:10 
Emma

Möhippa låter härligt :)

2015-03-24  /  20:57:18  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback