Hipp hipp hurra det är fredag idag!

2015-03-20 15:44:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Rockar ni sockorna idag? På mitt jobb hade alla barn idag olika strumpor och vi har pratat om att olika är bra, dansat och sjungit sånger. Supermysigt! Ett väldigt bra och konkret sätt att arbeta med de frågorna som vi har som lite löpande tema detta läsår. Vi alla är lika mycket värda.
 
OLIKA ÄR BRA. Jag och några av "mina" barn.
 
 
Mitt humör är bättre nu än i början av veckan. Men jobbet och hemmet tar mycket kraft nuförtiden. Det är intensivt med att omge sig av barn i princip dygnet runt. Hög ljudvolym och mycket att ta ställning och fundera kring.
 
Nu väntar en skön helg med lite småplaner och uppladdning inför nästa helg då vårens bytardag äger rum. Tjihoooo vad jag ska slita och shoppa. Love it!
 
Strax kommer Marcus hem från jobbet och jag ska åka och helghandla. Funderar på att kika in på Lindex.... har 30% på ett plagg (såg nu en stund senare att det visst bara var på barnplagg).....
 
Pöss på er
 
 
 
 




Kommentarer
Emma

Vi har rockat sockarna på sjukhuset idag med :)

2015-03-20  /  18:35:41  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback