Sorg och lycka hand i hand

2015-06-14 10:16:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilken splittrad helg i Sverige. Verkligen blandade känslor i hela Sverige i går med mordet på Lisa Holm och prinsbröllop :(. Sorg och lycka hand i hand.
 
Igår kalade vi här hemma. Många som fyllt år och fyller år snart så blev ett gemensamt kalas för Marcus sida av familjen. Mycket rolig dag....en del tid hängde vi dock vid teven för att kolla in bröllopet.
 Inte förrän närmare kl. 1 inatt checkade jag ut från bröllopet och stängde av teven. På lördag är vi på bröllop in real life. Men innan dess ska jag jobba imorn och bo i husvagn några dagar. Idag är det packa och förbereda inför det. Imorgon kl. 16 går jag på 7 veckors semester .... tjohooo......
 
 
 




Kommentarer
Anna

Hoppas den riktiga sommaren kommer nu och stannar! 🌞 Liiite avundsjuk är jag faktiskt på dig som snart går på semester, själv jobbar jag flera veckor till. Njut. Kram

2015-06-15  /  07:43:51 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback