Telefonkö

2015-07-08 12:14:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Små vaser med blommor från vår rabatt i
 
Puh vilken regnig förmiddag. Stackars Max har varit ute i regnet och haft simskola. Jag och Ebba stod under ett paraply och tittade på. Humöret blir inte direkt bättre av att jag tillbringat 1.5 timme i telefonkö till telefonbanken. Hade köat 30 minuter och var nr 2 och så bröts det. Nu har jag köat en timme och är nr 5. Jag håller på att bli tokig.... men bara att hänga kvar. Livrädd att det ska brytas!
 
Efter idag jobbar bara Marcus två dagar till och sen är det semester för honom i fyra veckor. Så skönt det ska bli att vara lediga tillsammans. Blir inte riktigt samma sak när det bara är jag och barnen lediga. Men nästa vecka åker vi på en liten semestertripp och sen har vi två (förhoppningsvis soliga) veckor på hemmaplan innan jag börjar jobba.
 
Hoppas ni har sol där ni är!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback