Sara-dagen

2015-07-19 22:24:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Fruntimmerveckan är inledd och först ut är ju jag! Sara-dagen idag med andra ord. Marcus hade varit snäll och köpt en solsäng till mig. Härligt retro och fin från Bra & begagnat. Den blev jag mycket glad för och lyckades fånga några solminuter i den i eftermiddags. 
 
 
Ja ni ser ju utsikten. Marcus arbetade och jag slappade. Men nån timme senare så putsade jag alla nedervåningens fönster så lite har även jag uträttat. Ebba har fortsatt feber men den har varit lite lägre idag. Hoppas på att den är borta tills imorn. Nu har vi druckit te i uterummet. Tredje kvällen i rad jag sitter här och det är så mysigt. Marcus gav dock upp och gick in för att titta på tv istället.
 
Fotat från uterummet och in i huset
 

Kram och godnatt och grattis till er andra Saror :)
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback