Saker att göra när sommaren regnar bort

2015-07-28 22:34:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Grått och trist väder. Jag tänker inte på annat än sol och bad men har gett upp nu. Får väl vänta ett år till.
 
Men man kan ju göra saker fast det är trist väder. Utflykter till ställen i närheten, nätshoppa, läsa böcker, måla bord, titta på tv, promenera, plocka hallon, äta gott... och försöka att njuta av nuet och inte längta bort. Det där sistnämnda har varit lite svårt idag. Men jag försöker. Fånigt jag vet.
 
  
 
 
 




Kommentarer
Anna

Ni verkar ha det väldigt bara ändå, trots att vädret inte är vad man brukar förknippa med sommar. 😊 Och visst är det skönt att slippa mygg, getingar och uppbringa hud 👍kram

Svar: Ja vi försöker roa oss ändå! Det värsta är att det blir dyrt att ha semester när man inte kan ha det billig nöjet att hänga på stranden :) Getingarna och myggen saknar jag inte men lite lätt uppbränd hud skulle inte sitta fel :)
Sara

2015-07-29  /  11:44:41  /  http://kycklingmamman.blogg.se
Anna

Uppbränd hud, menar jag 😊

2015-07-29  /  11:45:53 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback