Lunken

2015-07-26 22:05:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Även om vädret är riktigt dåligt just nu så är det ju ändå skönt med söndagkväll och ytterligare en ledig vecka väntar. Den sista innan jag börjar jobba igen. Nästa söndag känner jag mig nog inte riktigt lika tillfreds med tillvaron. Jag gillar detta med att bara vara hemikring. Låta dagarna lunka på och ta dagen som den kommer. Hemmafix blandat med utflykter. Nu har våra barn kommit i säng sent tre kvällar i rad för att vi har varit iväg kvällstid och idag har de inte varit på topphumör men hoppas nu att de båda sover länge imornbitti och vaknar på bra humör.
 
Idag har vi börjar slipa på ett bord som vi köpt. Ett runt bord som ska ersätta det rektangulära bord vi har i köket idag. Blir mysigare med ett litet runt bord. Tanken är att det ska bli vitt och jag ska köpa färg imorgon men först måste bordsskivan finslipas lite till. Tror det kommer bli riktigt bra. Känns roligt. Målet är att få klart det innan jag börjar jobba igen.
 
 
Innan vi började slipa ville vi ju testa hur det ska stå, Bordet köpte vi begagnat för 150:-.
 
 
Nu ikväll har vi varit hos mina föräldrar och ätit grillat. Smaskens :) Blir tyvärr ingen bild från det då batteriet på mobilen nästan är urladdat och bilderna inte kommit in på dropboxen än. Nåja man kan ju inte begära för mycket av tekniken.
 
Kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback