Den ovälkomna gästen

2015-07-18 21:37:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja ibland dyker den där febern upp som en ovälkommen gäst och rubbar allt som man planerat. Ja det är dags igen med andra ord. Igår vaknade Ebba med feber. Hög sådan som vanligt. Vi valde att avbryta vår semester och åka hem då istället för idag vilket var planen egentligen. Det är så svårt att hantera känslorna att planer ändras och saker som man ser fram emot får ställas in. Jag är en sån som älskar att ha roliga saker planerade och kunna längta till men den ovälkomna gästen har på något sätt tagit bort det ifrån mig. Istället kan jag känna mig bitter och besviken. Men försöker vända känslorna även om det inte är lätt. Gjort det bästa av dagen idag och har faktiskt varit en riktigt bra dag. Ipren och alvedon biter bra på febern och vi åkte en liten stund till mina föräldrar. Plockade vinbär, barnen lekte, jag drack latte. Nu ikväll har vi grillat här hemma och när Ebba hade somnat så njöt jag, Marcus och Max av vinbär och vaniljvisp. En promenad för mig och nu sitter jag i uterummet och har precis sett solen försvinna bakom huset i grannkvarteret. Hoppas på att den ovälkomna gästen försvinner inom kort och nu ska jag gå och mota bort den med lite alvedon ♥.
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback