Två dygn

2015-02-02 08:46:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Ja i två dygn har det mer eller mindre snöat oavbrutet här. Det är otroligt vackert ute. Mindre roligt med all skottning men den sköter ju min bättre hälft här hemma ;). När det snöade för två veckor sen hade han dock ont i ryggen så då kom jag inte undan.
 
Nu tar vi nya tag och satsar på en frisk vecka. Så pigg och kry som Ebba varit i helgen har hon inte varit sen i början av december. Hon har till och med varit ute utan att gnälla konstant. Och vantarna har vi fått sätta på utan att hon varit arg. Framsteg :). Men åka pulka verkar inte vara nåt fär henne. Hon har suttit på en fårskinnsfäll på toppen av backen och tittat på när vi andra svischat ner i snömängderna. Hon börjar få tillbaks lite ansiktsfärg också efter många veckors blekhet. Hoppas hoppas på en frisk vecka nu. Men gick tydligen magsjuka på förskolan förra veckan så vi får väl se..... :/
 
Hoppas ni har en härlig snöig start på veckan!
 
 
 




Kommentarer
Emma

Här är det jag som sköter skottandet eftersom jag är hemma, och det har snöat lika mycket här. Kanske får man några muskler *skratt*

Svar: precis man får se det som extra träning :) idag kommer jag hem först så kanske får se till att bygga lite muskler då!
Sara

2015-02-02  /  19:53:19  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback