Låååång dag

2015-02-18 21:59:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Idag har jag jobbat kl. 7-19.... vääääldigt skönt att bara slappa i soffan just nu kan jag säga. Särskilt med tanke på att jag inte var hemma igårkväll. Tråkigt är att jag endast träffat barnen i cirka en halvtimme på ett dygn. Men imorn har vi lite mysmorgon och sen kommer jag bara jobba 5,5 timmar så kommer hem i bra tid också. Har gjort planering idag mellan arbetspass och APT så kan flexa ut en del av planeringen imorn. 
 
Imorn torsdag, snart helg ♥
 
Bild från förra veckan! Idag har jag jobbat i mysbrallor och en t-shirt med texten "Goodmorning georgous" för vi har haft spamys på jobbet idag så det fick bli mitt alternativ till pyjamas.
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback