Nedräkning

2015-12-07 08:42:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gomorron måndag. Tio arbetsdagar till julledigt. Läääängtar! Samtidigt som det är roliga saker som händer på jobbet framöver.
 
Igår tände vi andra ljuset i adventsljusstaken och vi plockade fram några tomtar. Eller rättare sagt det plockades fram många tomtar i lekrummet. "Dom är mina. Jag har gjort dom", sa Ebba nöjt.
 
 
I lördags kom Marcus och jag iväg på shopping och köpte bland annat en surfplatta. Japp det blev så! Och sen blev det lite annat smått och gott. Några julklappar och några rullar julklappspapper. Trots att jag varje år säger att jag inte ska vänta med att slå in alla julklappar precis innan julafton så lär det väl bli likadant i år. Men papper och tejp finns i alla fall hemma OM jag skulle få för mig att komma igång.
 
Nu är det dags att åka iväg med Ebba till förskolan och jag ska till jobbet. Max är redan på skolan.
 
Happy monday!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback