Äntligen

2015-08-20 21:07:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Äntligen en kväll när Ebba somnade strax efter kl. 20!! Denna vecka har hon somnat kl. 21 eller senare på kvällarna vilket har gett minimalt med egentid. Så därför var det så skönt att nu ikväll kunna sätta sig vid datorn en liten stund.
 
Dagarna går fort... och åren också! Igår firade jag och Marcus 9-årig bröllopsdag. Jag överraskade honom rejält med ett kuvert i kylskåpet som han hittade när han skulle äta fil till frukost. I kuvertet låg två biljetter till konsert med Tomas Ledin i september. Det blir roligt :). Men nu ser vi fram emot imorgonkväll då vi ska ut och äta för att fira bröllopsdagen. Det var länge sen vi gjorde nåt bara vi två.
 
Nu ska jag njuta av lugnet med lite soffhäng. Har lite ont i magen och illamående för jag åt rå rödlök tidigare ikväll. Trodde inte jag reagerade mot det längre men tydligen så gör jag det.
 
KRAM
 
Nån som vill ha en yoghurtpuss.... hi hi....
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback