Den där snabba sjukan som alla vill undvika är här.....

2015-04-25 16:09:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
 
 
 
Bjuder på en sushibild så här på lördagen. För tro mig ni vill inte se bild på vad som annars händer hemma just nu. Kräksjukan har hittat hit. Ebba insjuknade natten till igår och Max för några timmar sen. Puh..... Detta är en prövning mot min kräkfobi. Den har dock blivit lite bättre senaste åren. Men ändå så är det min fantastiska man som är projektledare i kräksjukan i detta hem. Jag håller mig mest undan. Ebba var dock i princip återställd redan igårkväll så henne är det full fart på idag och hon äter som vanligt.
 
Men tillbaks till sushin. Jag har varit på bytardag idag (innan Max insjuknade vill jag påpeka). Fyndade som vanligt alldeles för mycket. Men det roliga med denna bytardag var att det fanns vuxenkläder också. Och fynden till mig är jag nog allra nöjdast med. Efter det så köpte jag gitarrsträngar på stan till Marcus och passade på att ta en sushilunch innan jag åkte hem och möttes av kräksjukans offer nr 2.
 
Ja nu får väl dagen lunka på helt enkelt.....
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback