Blåsigt

2015-04-12 16:32:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Oj så blåsigt det är idag. Men de sa igår att det skulle regna idag så eftersom solen skiner istället så är det ju inget att klaga på :). Men jag fick ta i lite extra på min promenad.
 
Nu växer det vitsippor lite överallt ute. Var tvungen att plocka en liten bukett fast den nästan var sönderblåst när jaga kom hem.
 
Klockan är 16.30 och jag är nöjd med att jag hunnit med det jag tänkt för idag: damma, handla mat inför veckan och promenera. Det händer typ aldrig att jag hinner det jag vill... och utan stress dessutom. Nu ska snart kvällsmaten påbörjas. Ska prova att göra majsbiffar.
 
Igår var en väldigt härlig dag då en av mina närmaste vänner gifte sig. Kommer bilder och inlägg om det senare.
Nu ska jag föra in dem i datorn.
 
Hoppas ni har en skön helg!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback