Vabberi vabbera

2014-09-02 21:38:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Jag har varit hemma i två dagar och vabbat med denna tjej. Pigg och glad som som en lärka när hon är vaken. Hemska hostattacker så fort hon sover. Såna där jobbiga så att hon kräks ibland och stundtals nästan tappar andan. Sen går de över och så är hon pigg och glad igen. Lite tufft läge tycker jag. För ja hon skulle säkert orka vara på förskolan MEN hon orkar ju inte vara där om hon inte kan sova. Imorn får hon vara hos sin farmor och farfar och så hoppas vi på att det är bättre på torsdag så hon får gå och "eka skoan" (leka förskolan). Kan ju säga att jag är lite bekymrad inför höst och vinter gällande hennes hosta. Men men vi får ta en infektion i taget.
 
Jag är inte helt kry jag heller. Ont i halsen och har nu börjat reta också och sen den där tungandningen också.
 
Nej nog med sjukdomsrapporterna. Max trivs som fisken i vattnet i skolan och det känns så otroligt bra. Hoppas det fortsätter så. Och Marcus? Ja han jobbar ju igen efter föräldraledigheten.... men det är han som dragit hem förkylningen till oss.
 
Så där då avslutade vi blogginlägget med lite sjukdomar också ;)
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback