Sköna söndag!

2014-09-28 21:03:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej. Jag orkar inte skriva så mycket o sjukdomar i detta inlägg så konstaterar bara att nej jag är inte bättre i andningen och suck för att Ebba verkar ha fått ögoninflammation.

Detta har varit en lugn söndag. Behövligt för hela familjen eftersom vi hade kalas för Max igår. Vi var nära på att ställa in i fredags pga mitt mående men vi genomförde det ändå. Sänkte ambitionerna gällande bakning o hade beställt kalasdetaljer via nätet o Marcus skötte all städning. Max var mycket nöjd med både barnkalaset och släktkalaset och därned vi också. Bilder kommer :)



Bild från i eftermiddags då jag var helt uppslukad av boken "Nattsländan" av Katerina Janouch och Ebba var fastklistrad vid tecknade Pippi på tv. Ny favorit för Ebba. Lugn dag med andra ord. Och imorn väntar ytterligare en lugn dag för Ebba och mig och nya samtal till vårdcentralen.....




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback