Här var det tyst

2014-09-21 20:17:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja både bloggen och min röst är tyst. Eller min röst låter men kraxar vääääldigt mycket mer än vanligt. Har åkt på nån rejäl halsåkomma. Kan inte minnas när jag hade så här ont i halsen sist. Vaknade imorse och kunde inte prata. Halsontet började i fredags och med det kom lite feber också. Otroligt dåligt tajmat med tanke på bytardagen som varit i helgen. Visste inte att jag hade feber förrän jag kom hem efter bytardagsförberedelser i fredagskväll och efter en natt av frossa och svettningar så var febern borta lördagmorgon. Roligt bytardagsjobb har det blivit i helgen fast jag inte riktigt varit på topp. Många som hade anmält sig som inlämnare och lämnade in en massa fint och mycket folk som kom och handlade. Och även jag handlade mycket. MEN denna gång sålde jag för mer än vad jag köpte. Det är första gången det hänt :).
 
 
 
 
 
Det mesta är i nykick! Ca 860:- betalade jag för ALLT på bilderna. Vad det skulle kosta i nypris är ju rejält mycket mer. Perfekt också med utklädningskläder och nya böcker till vår kille här hemma som fyller 6 år på fredag.
 
Nu hoppas jag att jag blir frisk snart och att ingen annan här hemma blir sjuk för vi har ju kalasdag på lördag.
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback