Vårväder

2014-10-28 16:07:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Mina älsklingar för några veckor sen!
 
Hej! Idag är det vårväder med höstfärger ute. 14 grader i skuggan och soligt har det varit på eftermiddan. Jag slutade tidigt från jobbet och skyndade mig hem, lämnade bilen och promenerade och hämtade barnen. Var riktigt skönt. Sen när vi kom hem så åt vi mellis ute, lekte i sandlådan och hoppade på studsmattan (vilket antagligen var sista gången för vi ska slänga den. Den är gammal).
 
Nu är det skönt att vara inne och jag sitter med en kopp te vid bordet och redigerar lite bilder medan Max ritar uppe på sitt rum och Ebba äter äpple och tittar på Pippi. Sen så tänker jag om och om igen hur lycklig jag är över att jobba 80% och få komma hem tidigt med mina barn tre dagar i veckan. Jag önskar att alla som har barn skulle utnyttja förmånen att gå ner i tid.
 
Kram
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback