Lördag i vårt hus

2014-11-01 19:34:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
En "oktobermaskros" gjorde att några foton nästan fick somrig känsla
 
Hej! Vad skönt med lördag i huset. Men det finns ett stort MEN som heter hosta och ansträngd andning hos Ebba. Ventoline var tredje timme kör vi och vi hoppas på att slippa åka till sjukhuset för att inhalera. Jag är SÅ less på att hon är sjuk hela tiden. Tycker så synd om henne. Hoppas det vänder imorn.
 
Igår hade vi besök på eftermiddan/kvällen. Jag fotade dem men visar inte mer från det nu än bilden ovan. Och sen åt vi mat tillsammans. Idag har det varit grått och regnigt ute och jag har tyvärr haft samma känsla inombords. Jag och barnen var en stund hos mina föräldrar på eftermiddan och lekte och fikade vilket var mysigt. Här hemma blev det hämtpizza ikväll. Uppskattat av oss alla fyra.
 
Just nu lördagsmyser barnen uppe i Max soffa där de sitter under Max Batmanfilt, äter popcorn och tittar på film. Mys mys mys. Marcus sitter bredvid och myser han med för Ebba har en tendens att sätta i halsen eftersom hon inte är riktigt kry.
 
Hoppas på en lugn kväll med sovande barn så att jag kan titta på Så mycket bättre.
 
Kram till er som är kvar här och läser trots min bloggoflitighet ♥
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback