Friska!

2014-11-16 13:29:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej söndag!
 
Det blev visst en vecka utan blogg. Anledningen? Jo vi har varit i princip friska hela veckan så jobb har stått på schemat och som det ser ut nu så kan vi nog alla komma iväg imorn med. Knappt så man tror det va? Är ju van att vabba varannan vecka. Men men än är det inte måndag ;).
 
Vilket dystert höstrusk det varit i flera dagar nu. Massor av lampor tända inomhus dagtid och även tända ljus. På bilden ovan ser ni mitt nya keramikfat som jag köpte på Dollarstore häromdan. Mörkret är på det sättet positivt med nackdelen är att det är så svårt att fota och det tycker jag är trist.
 
Nu sover Ebba och jag ska njuta av min tekopp! Ebbsan är dock lite hostig fortfarande.... det släpper inte helt... så sömnen är lite störd men annars lugnt.
 
Kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback