Vattenskoj

2014-05-21 21:01:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej i sommarvärmen! Så härligt det är med detta väder. Men närking som jag är så dyker pessimisten fram inom mig och tänker att värmen är säkert inte kvar nästa helg när det långhelg (jag är ledig klämdagen).
 
Men nu ska vi inte vara så gnälliga... :) Efter en varm och bra dag på jobbet så kom jag hem till en man som direkt åkte och repade med sitt band. Jag och barnen tog fram vattenspridaren. Max som var lite harig förra sommaren hoppade direkt in och sprang och sprang och ville aldrig att jag skulle stänga av. Ebba tyckte det var kul först och skrattade och sprang i vattnet. Men sen tyckte hon nog det blev för kallt. Tårar, gnäll och sitta i mammas knä.
 
Men roligt hade de.... och jag :)!
 
 
 




Kommentarer
Sofia

Åh spännande, vad är det för band?

Svar: Det är ett rockband som han och några kompisar har!
Sara

2014-05-24  /  18:21:17 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback