Guldlock

2014-05-29 20:43:01 ,   Ebba
Vilken fin ledig dag det varit. 18 grader i skuggan och ganska blåsigt men det var vindstilla på vårt trädäck så där satt jag och läste bok i bikini när Ebba sov efter lunch. Lyx!
 
Marcus har varit iväg hela dagen men jag och barnen har haft en riktigt bra dag ändå. I förmiddags kom min mamma hit och var med barnen medan jag åkte och träna. En riktig genomkörare för kroppen. Oj så svett jag var efteråt. Sen följde Max med sin mormor hem. När han kom hem igen cyklade vi till A-C och co. Mammorna drack islatte medan barnen lekte.
 
Nu ikväll när Ebba badat passade jag på att klippa hennes hår. Lilla Guldlock är inte så lockig längre. Håret har varit slitet, tunt och sprött så behövdes klippas igenom lite smått. Nu kommer det nog växa ut tjockare och förhoppningsvis ännu lockigare :).
 
 
 
Resultatet av första hårklippningen (sen klippte jag lite mer efter bilden togs)
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback