Geggamoja

2014-05-12 21:04:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
Hej måndag och ny vecka! Veckan började med tidig arbetsdag och jag var på plats på jobbet kl. 6. Sen har dagen rullat på. Man kan säga att det har varit full fart hela tiden tills klockan 20:06 då jag hade nattat barn färdigt och kunde sätta mig och koppla av mig lite.
 
När jag kom hem från jobbet i eftermiddags gick vi ut i trädgården hela familjen. Ebba och Max lekte med geggamoja i sandlådan medan Marcus rensade bland hallonbuskarna. Ebba tyckte det var väldigt kul med leran.... tills hon insåg hur obehagligt det var att få smutsiga händer. Ändå skulle hon tillbaks till sandlådan hela tiden och gråta och kasta saker varje gång för att hon blev arg på att hon blev kladdig. Ja det är inte lätt att vara liten inte!
 
Efter kvällsmaten ikväll så åkte Max och jag och handlade inför veckan och nu planerar jag att avsluta dagen med Biggest loser på tv.
 
So long!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback