Några doser av varje

2014-03-27 22:27:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Här sitter jag mitt i fredagsmyset med chips, popcorn och cola. Och nej det har inte slagit slint i huvudet på mig. Jag vet att det är torsdag. Men imorgon har jag tagit ledigt så för mig är det fredag. Bytardagshelg väntar och många många timmars arbete är det som gäller men oj så kul vi kommer att ha. Och självklart hoppas jag på att många kommer och handlar på lördag.... samt att även jag hittar mycket fynd till barnen. Vår- och sommarkläder behövs till båda :)!
 
Ja där har ni orsaken till min bloggfrånvaro denna vecka för när jag inte har jobbat har jag bara haft bytardag i huvudet.
 
 
Och några doser med vardagskaos består ju dagarna också av.
 
Ha en superhärlig helg alla bloggläsare så "ses" vi på söndag! Då hoppas jag att jag har många fynd att bjuda er på.
 
KRAMAR




Kommentarer
Mammatea

Kul med bytarhelg.

2014-03-28  /  06:59:48  /  http://mammatea.se
Louise

Ha en fin helg:)

2014-03-28  /  17:47:30 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback