Godnatt min skatt

2014-03-02 20:28:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har jag nattat denna godingen och nu ses vi inte förrän imorn vid 16-tiden =(.
 
 
Bilden är från en annan dag. En kry och frisk dag. Oj så Ebba snorat och hostat idag stackarn. Så det där med att vi inte ses förrän kl. 16 imorn kanske inte är helt sant. Det beror ju på hur kvällen blir. Natten ska Marcus ta. De ska sova inne i Ebbas rum och jag ska sova med Max i hans rum. Får hoppas hostan är inom kontroll under natten så de får sova bra.
 
Nu känner jag mig laddad för jobb och ser fram emot morgondagen. Har ju så länge varit inställd på att det är dags för jobbstart när mars börjar så nu skulle det faktiskt kännas konstigt om det inte vore så. Det enda som stör lite är ju detta att Ebba inte är kry. Min lilla älskling ♥
 
 
Jag hann inte ens publicera detta inlägg innan jag fick springa upp till snorisen!! Å tänk om hon bara lät mig få använda näsfridan på henne men hon blir hysterisk och bara vrider och vänder med huvudet och fäktar med armarna. Går inte ens om vi är två och håller fast henne.




Kommentarer
Anna

Hoppas du fått sova bra i natt ändå och att det går bra första dagen på jobbet efter ledigheten!

kramar

2014-03-03  /  05:41:33  /  http://annastankehorna.blogspot.se/
Anneli

Hoppas din första arbetsdag gått bra! Min gick bra även om jag naturligtvis längtade efter E här hemma, som tyvärr precis som er Ebba är hostig och snorig :(

2014-03-03  /  20:23:07  /  http://barntipsbloggen.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback