Mycket att fira

2014-06-13 23:00:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Blev visst bloggtyst nästan en vecka. Har varit ganska mycket denna vecka plus att jag haft problem med magkatarr så det har krampat och svidit i magen till och från. Men nu är det helg vilket är skönt även om det känns konstigt att jag bara har fyra dagar kvar att jobba innan semester. Var det inte nyss jag började jobba efter föräldraledigheten? Förstår inte att 3,5 månader redan gått!
 
Det är mycket att fira så här i juni. Många födelsedagar men också avslutningar såsom att Max slutade förskolan igår. Det känns som det bara var nåt år sen vi skolade in honom. Så här (klick klick) skrev jag efter första inskolningsdagen som ju faktiskt är för snart fyra år sen.
 
Igåreftermiddag slutade jag hyffsat tidigt från jobbet och vi firade hans "förskoleexamen" med rabarberpaj och Batmanlego som present.
 
 
 
Idag har vi firat två kusiner till mig som tagit studenten. Eftersom jag jobbade så missade jag när de sprang ut men vi har varit hemma hos dem på eftermiddan/kvällen. Två ställen med fina studenter och god mat och gott fika :) Vi var inte hemma förrän 20:30 och barnen somnade fort. Mycket fort. Och jag är mätt och nöjd med dagen.
 
 
 
Kram!
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback