Nej det är inte kul

2014-07-22 21:28:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ebba på stranden innan vi åkte hem vid 17:30
 
 
Hej hopp i högsommarvärmen. Vill börja med att poängtera att nej det är inte kul att jobba denna vecka när det är så varmt. Trots vattenspridare, mycket innetid eller vara i skuggan så smälter både vi personal och barnen bort. Jag vill så gärna vara ledig att tiden går oändligt sakta. Men men bara tre dagar kvar nu.
 
Och imorse började jag kl. 6 så jag slutade hyffsat tidigt så då blev det några timmar på stranden när jag kom hem. Fantastiskt skönt. Nu väntar dock längre eftermiddagar på jobbet så timmar på stranden blir det tyvärr inte. Men lycka är ju att jag har 1,5 vecka semester kvar att se fram emot. 
 
Nu blir det lite soffmys med mannen innan läggdags.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback