Den perfekta syskonbilden

2014-07-17 21:43:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Max
Jag drömmer om att få till en riktigt fin bild på Ebba och Max tillsammans. En sån där bild man förstorar och smäller upp på finaste platsen hemma och ger till alla släktingar. Men mina barn börjar tröttna på sin mamma som jämt och ständigt drar upp kameran så jag har lagt projektet på is.... trots några försök när vi var på västkusten. Men ikväll när jag nattade Ebba så kom jag ju på hur jag ska lyckas. En ram såklart!! Innan Max gick och la sig ikväll provade vi att fota med en ram och han tyckte det var jättekul. Så nu startar min jakt på en stor ram som både barnen kan hålla i. Jag vill ha en lekfull och glad bild och inte en bild som signalerar Mamma vill att vi ska titta in i kameran och se glada ut men vi vill inte.....
 

Fortsättning följer helt enkelt....
 
 
 
 

Jag anklagar inte mina barn att jag inte fått till den där syskonbilden med det lilla extra än utan jag anklagar mig själv som inte kan släppa tanken




Kommentarer
Mikaela

Vilka fina bilder det blev!På min systers bröllop för 10 år sedan togs foton på alla gästerna med just en rum i handen,kul ide.

Svar: ja jag har sett att flera har så att man tar bilder med en ram just på bröllop. Det blir ju mycket mer avslappnade bilder då. Imorn ska jag på Bra & begagnat-jakt efter en större ram så fler får plats i den!
Sara

2014-07-18  /  18:49:21 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback