Vår söndag

2014-01-19 20:02:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej hej! Nu närmar sig denna helg sitt slut och vi räknar ner mot vardag. Igår var jag totalt dränerad på energi och hade typ söndagsångest fast det var lördag. Kändes otroligt tungt att tänka på vardagen och att Marcus skulle jobba. Men efter att Ebba sov kl. 20-09 inatt med endast några få uppvak då hon somnade om snabbt så fick jag ny energi. Att få egentid igårkväll var så skönt.
 
Idag har vi varit ute en del. Marcus och Max har åkt skidor och Ebba fick sitta i pulkan en stund. I eftermiddags var vi och kalasade för M som fyller år imorn och bjöds bland annat på den smaskiga tårtan som ni ser på bilen ovan.
 
Nu hoppas jag på egentid även ikväll *hoppas hoppas*
 




Kommentarer
Mammatea

Härligt att få egentid och sen sova!

2014-01-19  /  21:37:21  /  http://mammatea.se
Anna

Åhh, härligt att hon sov 20 - 09. Önskar mina kunde sova så länge på helgmornarna :) Jag fick faktiskt sova nästan till 8 igår vilket är ovanligt.
Hoppas du fick egentid igår med!

2014-01-20  /  07:53:11  /  http://annastankehorna.blogspot.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback