Potträna?!

2014-01-22 14:04:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej onsdag! Ebba har haft stöknatt så efter välling klockan 7 imorse somnade hon om och sov till 9.45!!  Jag sov till 9. Känns som hela dagen försvann. Sen har jag hunnit med frisörbesök på förmiddan. Ebbas farfar var här hos henne undertiden.
 
Nu sover Ebbisen och när hon vaknar blir det en tur till Bra & begagnat. Jag har lovat Max att han ska få fika chokladboll idag.
 
Förresten så köpte jag en potta till Ebba häromdan. Tänkte att hon skulle börja bekanta sig lite med den. Skulle nog inte kalla det potträning direkt utan mer för skojs skull. Hon tyckte i alla fall det var roligt att sitta på den med kläderna på. Hon uppskattar dock inte lika mycket att sitta utan blöja.
 
 




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

E fick en potta i julklapp och hon brukar sitta på den ibland, oxå med kläderna på, och leka ;)

2014-01-22  /  22:05:22  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback