Glada tillsammans

2014-01-21 21:15:37 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba Max
Hej! Nu var tisdagen gjord och detta har varit en bra dag. Jag var iväg till kiropraktorn i förmiddags och Ebba var såklart med. På vägen hem därifrån stannade vi till på Ikea där vi träffade N och T som vi shoppade och lunchade med. Nya dricksglas och två fönsterlampor till köket följde med hem.
 
Barnen och jag har varit hemma och lekt och tittat på film på eftermiddan. När vi åt kvällsmat så ville Max mata Ebba och hon tyckte det var jätteroligt. Båda skrattade emellanåt. Och när Max sa "säg aaa Ebba" så sa hon det och gapade. Det är så mysigt att se att de trivs så bra tillsammans fast det är många år mellan dem.
 
 
De avslutade dagen med att leka på Ebbas rum innan det var dags för läggdags.
 
 
Nu hoppas jag att kvällen fortsätter lugnt. Ebba verkar sova lite oroligt. Jag har nu en timme till läggdags och tror att jag bara ska slötitta på tv... och kanske äta en bit mörk choklad!!
 
 




Kommentarer
Saea

Vilka mysiga bilder! Längtar tills vi får ett småsyskon till vår kille :)

Svar: Tack! Ja det är mysigt att se att de tycker om varandra :)
Sara

2014-02-04  /  19:31:23  /  http://www.tattines.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback