Dettol tvål

2014-01-06 10:44:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är en buzzador och har senaste månaden buzzat tvålen Dettol. Dettol är en tvålpump som går på batterier och man håller endast handen under den för att få tvål på handen. Enkelt, roligt och hygieniskt med andra ord.
 
Vi är ganska noga här hemma med att tvätta händerna varje gång vi kommer hem från något. Och detta uppskattas inte av Max. Det är tråkigt att tvätta händerna tycker han. Men när vi började använde Dettol så sa han när vi kom hem "Snälla mamma, får jag tvätta händerna?". Det säger väl allt!
 
 
SNABBFAKTA - Dettol No-Touch Hand Wash System
• Minskar spridningen av bakterier och virus.
• Enkel och rolig att använda för hela familjen.
• No-Touch. Känner automatiskt av händerna.
• Droppfri. Inget kladd.
• Finns i fem olika dofter: Aloe Vera, Cucumber, Green tea, Grapefruit och Odour neutralising Citrus.
• Passar perfekt både i badrummet och i köket.
• Förpackningsstorlek: 250 ml.
• Säljs i de flesta dagligvarubutiker som; ICA, Willys, Hemköp, City Gross etc.
• Pris: ca 79:- (startkit med pump + refill) och ca 36:- (refill).
 
 

Information om Buzzador: Att vara en buzzador innebär att man får prova olika produkter och tjänster och sedan utvärdera dem. Jag har tidigare bland annat provat hårvårdsprodukterna Pantene Pro-V som jag blev så förtjust i att jag fortsätter att köpa dem. Jag har tidigare också buzzat locobase repair, Vanish fläckborttagning, Fish taco, lovefilm, Tuc minisnacks.

När man är buzzador ska man berätta för vänner om de produkter och tjänster man testar och även dela ut prover till dem samt dela informationen via sociala medier om man har möjlighet. I kampanjen med Dettol så har jag fått dela ut rabattkuponger.

 

Om du vill bli en buzzador klicka här!

 




Kommentarer
Malin - Mamma till Alice

Sv; ja visst en massa fint :) Ja jag hoppas på det också!

2014-01-06  /  15:40:57  /  http://malinjennywestman.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback