Dagarna som går

2014-01-26 21:04:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej min smått eftersatta blogg! Lite oinspirerad på senaste tiden för att skriva ordentligt som ni kanske märkt. Ebba började lördagen klockan 6 på morgonen med ordentlig hosta och vi fick inviga hennes inhalator sen har helgen rullat på med åka i backen, äta alltför mycket onyttigt, inflammation i tandköttet (aj så ont jag har), nattvakna barn, årsmöte....
 
...och så....
 
snölek i torsdags
 
Reashopping till Ebbis i fredags
 
 
jagat denna goding på väg uppför trappan ca 20 gånger alla dagar
 
 
Fotat min kompis A-C ute i snön igår
 
 
 
Ja just det i onsdag blev jag kortklippt också!
 
 
En ny vecka ligger framför och imornkväll vankas hudparty med ansiktsbehandling här hemma. Sen så är jag rädd att jag måste gå till tandläkaren i veckan. Är inte rädd för tandläkaren utan för vad besöket kostar. Sist tog de betalt 800:- om jag inte minns fel för att spola rent tandköttet vid en visdomstand som det lätt samlas bakterier i!!!
 
Nu blir det Bridesmaides på tv3!
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback