Astma?

2014-01-13 20:42:20 ,   Ebba
Veckans första dag är gjord. Ebba har fått hosta IGEN!! Jag blir tokig på denna hosta. Nästa vecka har vi fått läkartid för att börja utreda om hon har astma. Hon har ju hostat i princip hela hösten och allra mest på nätterna. Hon hostar ofta så att hon kväljer och ibland kräks. Detta trots att hon inte är förkyld.
 
Jag har hållt på att skriva dessa ovanstående rader i 45 minuter men får springa upp hela tiden och nu har jag henne nere hos mig.
 
Max och jag har i alla hunnit vara ute och åkt lite snowracer idag när Marcus kom hem från jobbet, Annars har vi bara varit inne! Nu försöker Ebba bara slå på tangenterna så får avsluta detta.
 
Ebba igår
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback