1-årskalas

2014-01-04 20:50:31 ,   Ebba
Idag har vi haft 1-årskalas för Ebba. Sitter dock här nu och inser att det var flera vi glömde att bjuda in.... hi hi jag inte lätt att ha kalas snabbt efter jul. Vi vänjer oss nog. Här kommer först några bilder från igårmorse då vi uppvaktade Ebba med paket i sängen:
 
 
Ett lyckat kalas blev det i alla fall och Ebba var på gott humör. Till fika hade jag bakat vaniljdrömmar, brownies och cupcakes och sen två tårtor med rosa dekorationer. Om jag får säga det själv så blev allt väldigt gott. Och fina presenter fick hon också. Tack!
 
Nu är det skönt att ligga i soffan och slappa och oj så jag hoppas att Ebba sover ikväll. Trött efter kalaset var hon i alla fall och somnade gott strax efter 19. Marcus, jag och Max har ätit thaimat och nu är det lördagsmys som gäller.
 
(jag vågade inte försöka lyfta över tårtorna till tårtfat. Rädd att de skulle gå sönder :))
 
 
 
Här kan ni se bilder från Max 1-årskalas
 
 
 
 
 




Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Vilket härligt kalas hon såg ut att ga haft, såå söt!!

2014-01-04  /  21:11:28  /  http://myhappydays.se
Malin - Mamma till Alice

Mysigt med kalas :D Här hemma håller vi också på och planerar 1-års kalas!

Svar: Spännande. Det är ju så kul med det första kalaset :)
Sara

2014-01-05  /  07:29:50  /  http://malinjennywestman.blogg.se
Anna

Första kalaset är alltid lite speciellt tycker jag :) Ser ut som att det var mysigt!

Svar: Ja det kändes speciellt :) Blev lyckat!
Sara

2014-01-05  /  11:50:42  /  http://annastankehorna.blogspot.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback