Trodde vi skulle slippa

2014-02-08 14:02:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej lördag! Marcus har varit rejält förkyld senaste veckan men vi andra tre har inte fått nåt så nu när det hade gått en vecka sen han började snora så trodde jag vi skulle slippa. Men tji fick jag för Ebba har blivit snorig och min hals har börjat ömma lite smått. Får hoppas det stannar vid det helt enkelt. Och framförallt: hellre förkylningar än influensa eller magsjuka.
 
Vilken skön lördag vi har. Jag började dagen med att sova till 10. Välbehövligt efter en natt då Ebba vaknat ofta och varit ledsen. Vi har sen varit på Bra & begagnat. Max ville gärna har en gosedjurskråka och vi hittade faktiskt en. Han blev jätteglad. Sen köpte vi ett par jeans till Max och filmen "Juno" som jag sett en gång tidigare men gärna ser igen. 60:- betalade vi för de tre grejerna. Älska begagnat!!
 
Nu ska jag dricka en kopp te innan snorisEbbis vaknar!
 
Förresten, gillar ni den nya enkla designen?




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Här hemma har jag och E varit förkylda veckan som var och nu när vi är friska (eller ja, lillan har lite hosta kvar men så gott som frisk...) så har pappan i huset gått och blivit sjuk. Blä för dessa förkylningar/feber/hosta osv.

Trevlig helg!

Och förresten fin ny bloggdesign!

2014-02-08  /  14:25:59  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/
Katja

Tråkigt att ni inte klarade er men jag håller helt med, hellre förkylning än magsjuka o sånt. Fy! Här har vi också en lugn och skön lördag. Tänkte ha lite mellomys med Tuva ikväll om hon orkar hålla sig vaken ;).

2014-02-08  /  16:36:47  /  http://www.minafinastetva.wordpress.com
Sara

Jobbigt med dessa sjukdomstider. Skulle på lekland idag men lillen vaknade med feber. Slipper gärna ^^

2014-02-08  /  22:40:15  /  http://www.tattines.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback