Semmelmonstret

2014-02-12 10:45:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Go förmiddag! Här fortsätter snorandet och hostandet. Max är full med energi medan jag helst skulle vilja krypa ner under täcket. Han får vara hemma från förskolan imorn också och nästa vecka har han sportlov så nu är det långledigt som gäller.
 
Jag gjorde semlor för en stund sen och den slank snabbt ner hos Max och sen hade han grädde i HELA ansiktet... och även lite i håret. Min semla sparar jag till efter maten när Ebba sover så jag kan sitta och äta den i lugn och ro.
 
Vår bobby car har varit undanställd ett tag men idag tog jag fram den igen och nu nådde Ebba ner med fötterna och kunde ta sig fram lite på den. När hon sitter på den så brummar hon.
 
 
 
 




Kommentarer
Linda

Usch stackare, krya på er!
Men åh så gott med semlor önskar jag hade ork till att fixa det ;-) tack för din omtanke! Kram

2014-02-12  /  23:09:13  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback