Max på hal is

2014-02-21 11:46:47 ,   Max
Tack för müslitipsen! Jag har ju kikat lite på Pauluns men blivit avskräckt av priset men samtidigt är det bara jag som skulle äta dem här hemma så de kanske räcker ganska länge.
 
Nu är skridskoåkningen avklarad. Max tycker det var roligt. Ebba var lite uttråkad men hon vill ju också vara med på isen såklart. Nu fick hon nöja sig med att titta på Max och kompisarna. Max har åkt skridskor några gånger nu och börjar lära sig lite. Hoppas det släpper ordentligt snart och att han hittar åktekniken.
 
 
 
 
Nu ska lunch förberedas men först måste jag återigen plocka ur diskmaskinen. Jag svär inte. Skulle jag göra det så skulle jag antagligen utnyttja alla svordomar mot diskmaskinen.




Kommentarer
Linda

Åh så kul med skridskoåkning. Det har vi pratat om att testa med Leya länge nu men det blir liksom aldrig sv ...

Kram

2014-02-21  /  23:21:15  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback