Fotoboksfix

2014-02-05 22:28:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu närmar det sig läggdags! Jag har suttit och fixat med Ebbas fotobok från hennes första år. Ska få den färdig snart för Fuji har ju just nu ett erbjudande med halva priset på en fotoboksbeställning så jag har en vecka på mig. Det mesta är ju gjort på fotoboken. Mest en del småfix kvar.
 
Några av sidorna:
 
 
 
 
För varje månad har jag kopierat in det jag skrivit här på bloggen på Ebbas månadsdagar. Har dock fått korta ner några för att de ska få plats.
 
Ska se till att kunna sitta i lugn och ro i helgen så jag kan göra färdigt boken och beställa den ♥
 
Jag har bestämt att nästa fotobok för Max som jag gör efter hans 6-årsdag i september blir hans sista (alltså Max 5-6 år). Så därmed måste jag även hålla på tills Ebba fyller 6 år. När jag gjort Max sista så ska jag börja göra årsböcker för hela familjen istället. Jag framkallar ju bilder nu och sätter i album men det går trögt så jag tror det är bättre att gå över till fotoböcker och summera vår tid på det sättet istället. Ja, fotar man ca 400 bilder i månaden så måste jag ju göra nåt med dem också ;)
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback