Bra och dålig tajming

2014-02-27 20:11:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba
Och då har även torsdagen nästan passerat denna sista föräldraledighetsvecka och idag har jag tränat och på eftermiddan har jag och Ebba besökt P och M. Ebba blev väldigt förtjust i M´s docksäng. Vi har ingen docksäng men jag hoppas hitta det på vårens bytardagar eller är det någon bekant till oss som vill bli av med sin? När vi kom hem så tog vi bort vagnsinsatsen på dockvagnen och så bäddade Ebba till dockorna i den... och till sig själv. När hon skulle "natta" dem så satte hon sig på deras fötter och pussade och kramade på dem.
 
Lilla fröken Ebba som är mer vild än tam. Hon är lite svart runt munnen efter att ha ätit på dammsugarslangen som inte var särskilt ren.

Nu har Ebba somnat och jag hänger på Max rum. Han leker med lego och ville inte vara själv men jag får inte vara med och leka så då fick datorn vara sällskap istället. Marcus är iväg och bowlar och äter med sina kollegor.
 
Härligt med fredag imorn! Jag ska till jobbet på planering en sväng på förmiddan och Max och Ebba får umgås med sin farfar undertiden. På eftermiddan planerar vi att åka till Marcus jobb och hämta hem honom till hans föräldraledighet. Vet ni vad som är det allra bästa med morgondagen? Jo då börjar de ultimata fredagsmysen för Let´s dance börjar igen! Perfekt tajming till att jag börjar jobba. Fredagsmys är ju som allra bäst när man jobbat en hel vecka.
 
Dålig tajming är däremot att den otrevliga pms-perioden infaller när jag börjar jobba.
 
Man kan ju inte få allt!
 




Kommentarer
Linda

Va söt hon är som redan är så intresserad av dockor.

2014-02-27  /  20:29:07  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback