Abrupt start på veckan

2014-02-03 14:24:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Denna vecka började ganska abrupt med att det ringde på dörren kl. 7.30 imorse. Max hade precis vaknat och krypit ner i Marcus säng, jag var halvvaken och Ebba sov. Jag flög upp ur sängen, på med morgonrocken och sprang nerför trappan. Det var en värmetekniker från Eon som skulle ha kommit kl. 9 för fjärrvärmeservice. Han hade kollat fel på vilken tid han skulle vara här. Nåja var ganska bra att få den servicen klar för då kunde jag och barnen åka och träna sen på förmiddan. Typiskt bara att det var just en morgon när vi hade det lugnt vid 7.30. Inte så vanligt!
 
Just nu sover Ebba sen en timme tillbaks och jag har duschat och hade planerat att dricka te och fixa saker som jag inte hunnit med men Max ville absolut att vi skulle bygga en raket. Så efter lite raketbygge sitter jag nu här men inser att det inte är nån idé att sätta igång med det jag skulle göra för jag tror att en viss liten madame kommer att vakna snart.
 
 
I eftermiddag har Max gympa och jag ska handla inför veckan. Noll inspiration och posten är försenad så har inga reklamblad att inspireras av heller. Illa!
 
Jag har toktröttnat på denna bloggdesign jag har och har beställt en ny och hoppas den kommer på plats inom några dagar. Vill ha en enklare för jag tycker det känns lite rörigt just nu.
 
Om fyra veckor börjar jag jobba.... Har en period nu då jag sörjer över att min föräldraledighet är slut. Även om det ska bli kul att komma igång igen så känns det lite tungt.
 
So long.
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback