500-pass

2014-02-06 13:42:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Här sitter jag och är trött i musklerna efter ett 500-pass på mammastyrkapasset i förmiddags. Misstänker att en rejäl träningsvärk väntar kommande dagar.....
 
Här är passet. 10 övningar med 50 upprepningar på varje. (De som relativt nyligen fött barn gjorde givetvis inte några hopp. Jag kan tyvärr inte skylla på det längre...)
 

Efter träningen åkte vi och åt sopplunch och sen hämtade vi Max och nu har vi landat hemma. Alldeles strax kommer Marcus hem från jobbet och då ska jag äntligen duscha. Otroligt skönt ska det bli. Sen kommer C och barnen hit i eftermiddag och leker. Marcus har dessutom lovat att baka scones till mellis.
 
 
Oj så trött jag är i armarna.... hi hi.... till och med jobbigt att skriva här....
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback