40-årsfirande

2014-02-15 23:20:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gokväll! Timmen är sen men våra barn har precis somnat. Ebba har hållt igång från 8:30 imorse och sov endast en halvtimme på eftermiddan men hur lätt är det att somna nu på kvällen på ett 40-årskalas med en massa barn. Då vill man ju hellre leka :) Men hon somnade gott i bilen på de cirka fyra minuter det tog att åka hem.
 
Idag har Marcus varit iväg på äventyr tillsammans med 40-åringen och andra vänner. Jag och barnen var hos mina föräldrar på eftermiddan och nu ikväll har vi som sagt varit på 40-årskalas. Amerikansk mat, tävlingar och kakmonstertårta. Ni anar inte hur skönt det var att få klä upp sig och sminka sig efter måånga dagar hemma med förkylning. Insåg att jag inte träffat några andra vuxna förutom Marcus sen vi var på sjukhuset.
 
Nu kollar jag på melodifestivalen i efterhand. Fast jag vet vilka som gick vidare så vill man ju ändå höra bidragen. Ja, så nördig är jag faktiskt ;)
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback